Zakelijke dienstverleners

Je dienstverlening presenteren aan de juiste mensen was zo’n 15 jaar geleden vrij overzichtelijk. Advertenties plaatsen in vakbladen en kranten, flyers en brochures uitbrengen, direct mailings versturen, aanwezig zijn op beurzen en de grotere bedrijven konden inzetten op radio- en tv-commercials. Vandaag is het effect van veel van deze marketingmiddelen sterk afgenomen en zijn er nieuwe voor in de plaats gekomen. De vraag is; hoe ga je daarmee om? 

Het is logisch dat veel zakelijke dienstverleners geen duidelijk beeld meer hebben van de mogelijkheden. Daarnaast is de consument steeds kritischer en selectiever geworden. Zeker als je dienstverlening zich richt op jongere mensen heb je een flinke uitdaging: millennials weten als geen ander hoe ze reclame moeten omzeilen.

Sta je met jouw bedrijf voor deze uitdaging en wil je van gedachte wisselen met onze marketingspecialisten? Neem contact op voor een kennismaking; we gaan graag aan de slag met jouw grootste marketinguitdaging!

Recente inzichten

Bekijk alle inzichten