Always deliver wow.

Mensen

Stel de mens centraal in alles wat je doet.

Nieuwsgierig

Wees nieuwsgierig, question everything.

Ontwikkeling

Investeer in de groei van jezelf, je klant en je omgeving.

Wow

Always deliver wow.

Bij de oprichting van Nordhaven hebben we goed nagedacht over de manier waarop we met onze klant willen samenwerken. We hebben de belangrijkste principes als richtlijnen opgesteld om ervoor te zorgen dat ze verankerd zijn in ons werk. Wat die richtlijnen zijn lees je hier. 

statements we live by.

#1. Mensen eerst

Hoewel we dagelijks werken met technologie, we geloven dat alles begint bij mensen. Richt je altijd eerst op mensen: wie zijn ze, wat doen ze en wat willen ze bereiken? En vervolgens: hoe kun je hen daarmee helpen?

#2. Vraag waarom

Kinderen vragen vaak: waarom? En dat heeft een goede reden; hierdoor leren ze de wereld om zich heen te begrijpen. Zonde dat we die eigenschap verliezen als we volwassen worden, het is dé route naar nieuwe ideeën. Blijf nieuwsgierig, vraag waarom.

#3. Houd het eenvoudig

Mensen zijn vaak ongeduldig en snel afgeleid. Houd het eenvoudig en functioneel en communiceer om begrepen te worden.

#4. Ga voor goud

Wees niet tevreden met middelmaat. Vraag jezelf af of dit het maximale resultaat is dat je kunt behalen? Is het uniek, beter dan al het andere? Wat je ook maakt, zorg dat het verschil maakt. Speel om te winnen.

#5. Los het echte probleem op

Direct aan de slag gaan: voor veel mensen een natuurlijke reactie wanneer ze te maken krijgen met een mooie opdracht. Dat is funest. Bereid je voor en werk planmatig aan het oplossen van een probleem. Focus je op de doelstellingen en laat je niet afleiden door getallen die niet relevant zijn voor het succes van je klant.

#6. Beantwoord de bel

Wees transparant en neem verantwoordelijkheid voor je werk. Sta op als het lastig wordt, toon leiderschap op beslissende momenten.

#7. Maak plezier

Maak samenwerkingen plezierig door mensen te helpen en te verrassen. Inspireer, motiveer, geniet.